Pornódiktátorok
Egy kis szexszel szinte bármi eladható, kemény pornóval pedig talán még több minden, gondolták a francia Shai divatcég vezetõi, amikor zöld utat kapott a legújabb kollekció különleges reklámkampánya. A vállalkozás internetes portálján a látogató ugyanis a megszokott pózolós, modelles képkockák helyett pornófelvételeket talál.A kisfilmeken modellek szexelnek - férfi a férfival, nõ a nõvel -, az ágy szélén szétszórva pedig megtalálhatók azok a ruhaköltemények, amik reklámozása az eredeti cél. A várakozással ellentétben a szaftos felvételek nem növelték drasztikusan a divatcég eladási rátáját, ellenben a weboldal látogatottsága drámai méreteket öltött. Úgy tûnik azonban, a pornó és a divat párosítása jó ötletnek bizonyult, számos divatcég próbálkozik ugyanis a mûfaj integrálásával. Az Adidas például Jenna Jameson pornószínésznõvel szerzõdött le egy reklámfilm erejéig, Marc Jacobs divattervezõ üzletében pedig pornófilmet forgattak.
[origo]